Surinaams feestje en Waterkant - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vivian Velthuis - WaarBenJij.nu Surinaams feestje en Waterkant - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vivian Velthuis - WaarBenJij.nu

Surinaams feestje en Waterkant

Blijf op de hoogte en volg Vivian

04 Januari 2016 | Suriname, Paramaribo

Gisteren avond een heel gezellig Surinaams feestje gehad (zie fb voor filmpje). Veel nieuwe gezellige mensen leren kennen. Na het feestje nog even naar Tequila geweest, dit is een club hier. Grappig hoeveel aandacht je krijgt als Nederlandse student.

Vandaag samen met Wilrieke naar de waterkant geweest, hier lekker gezeten. Vervolgens even gewandeld, hier werden we de hele tijd nagefloten (rare geluidjes). Toen we vervolgens naar Fort Zeelandia wilden kwamen we erachter dat alles rond 2 uur al dicht gaat hier. Gelukkig zijn we hier nog lang genoeg en gaan we daar een andere keer heen.
We zijn naar de Palmentuin geweest en vervolgens wilden we een hapje eten bij Zus en Zo. Daar aangekomen kregen we en kaart, maar toen wij een broodje van de kaart wilden bestellen werd ons verteld dat ze alleen nog maar salade hadden. De instelling van de Horeca's is hier anders dan in Nederland, dus hebben we maar een salade gegeten.
Het was een geslaagde gezellige dag!

Vivian

Van 31 december 2015 tot 29 februari 2016 ga ik voor stage naar Suriname. Vervolgens ga ik nog tot 8 maart naar Curaçao. Tijdens deze reis zou ik jullie graag op de hoogte willen houden door middel van deze blog.

Actief sinds 02 Jan. 2016