Lief berichtje van stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vivian Velthuis - WaarBenJij.nu Lief berichtje van stage - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Vivian Velthuis - WaarBenJij.nu

Lief berichtje van stage

Blijf op de hoogte en volg Vivian

26 Januari 2016 | Suriname, Paramaribo

De Elisabethschool is echt een leuke school. Alle leerkrachten spreken me iedere ochtend vriendelijk aan. Zo ook de kinderen, ook van andere klassen. De klas is wel pittig af en toe, maar heb het op mijn stage echt naar mijn zin!
Vandaag kreeg ik een heel lief briefje van een kind uit mijn klas, deze wilde ik even delen met jullie!
Liefs vanuit het warme zonnige Suriname!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vivian

Van 31 december 2015 tot 29 februari 2016 ga ik voor stage naar Suriname. Vervolgens ga ik nog tot 8 maart naar Curaçao. Tijdens deze reis zou ik jullie graag op de hoogte willen houden door middel van deze blog.

Actief sinds 02 Jan. 2016
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 10914

Voorgaande reizen:

31 December 2015 - 29 Februari 2016

Stage Suriname

Landen bezocht: